Toen zij erachter kwam wat er in dit populaire drankje zat, braakte ze dagenlang

Bedrijven die werkzaam zijn in de voedingsindustrie worden geacht om veiligheidsmechanisme te hebben om de consument te beschermen. Alleen wordt soms de veiligheid op bepaalde producten niet helemaal beschermd. En waar ligt dat dan aan? Doen de machines hun werk niet goed?

De dagen die erop volgende, nadat Kline het drankje had gedronken moest zij braken en had last van diarree. Kline is werkzaam in de medische sector, en wilde weten wat het smerige voorwerp was in haar drink pak. Zelf denkt ze dat het een dier is zoals een muis, rat. Kline wilde dit iedereen laten zien, omdat drankjes dit soort “materiaal” niet mogen bavatten. De vervaldatum van dit drankje is pas in Juli. Voordat ze het in een glas deed, schudde zij het van te voren maar toen merkte zij niets op. Ze merkte niets op tot ze een paar brokjes van het object inslikte.

Ze moest ervan kokhalzen en spuugde de brokjes meteen uit. Toen ze in het pak iets hoorde klotsen, sneed ze het open en deed een bizarre ontdekking. Een woordvoerder van Vita Coco laat weten dat ze verschillende keren contact hebben gehad met Kline. het bedrijf zegt dat dergelijke incidenten uiterst zeldzaam zijn. Ze is er niet achtergekomen wat het voor smurrie was, laten we hopen dat het nooit meer gebeurd.

Bekijk ook deze video:

Vond je dit filmpje leuk? Druk dan op like!

Reageren

Wat vind je hier nou van? Reageer hieronder.

You may also like...

Welkom Lieve Kijker!

Wij wensen je veel plezier op onze website en met het bekijken van de filmpjes. 🙂

Vriendelijke groet,
Team Geweldig